Daily Mail Reports Wrong Knox Verdict
Prosecutors delighted, erroneous story claims
By Rob Quinn,  Newser Staff
Posted Oct 4, 2011 3:00 AM CDT
The Mail deleted the story, but not before bloggers caught the mistake.   (Daily Mail)
camera-icon View 2 more images

(Newser) – "Amanda Knox looked stunned this evening after she dramatically lost her appeal against her murder conviction," the Daily Mail reported last night—after her conviction was overturned. The article, which included phony quotes from the prosecution team, stayed up on the British paper's website for nearly half an hour as other outlets reported the real verdict, the Huffington Post reports. "I'm not sure it gets more embarrassing than this for a news site," noted one of the many bloggers who caught the error. It wasn't clear what caused the false story. When contacted by the Hollywood Reporter, a spokesman at the Daily Mail said no one was available to explain what happened.

 

My Take on This Story
Show results without voting  |  
13%
67%
5%
6%
2%
7%