X

UK Times Sues Lance Armstrong for $1.6M

Remember that time you sued for libel over doping allegations?
By Polly Davis Doig,  Newser Staff
Posted Dec 23, 2012 9:45 AM CST

(Newser) – Britain's Sunday Times once paid Lance Armstrong $485,000 to settle a libel lawsuit over doping allegations, and it would like its money back: In more bad news for the disgraced cycling champ, the Times has filed legal paperwork "demanding a return of the settlement payment plus interest, as well as its costs in defending the case." The grand total? Likely to be north of $1.6 million. The original suit was settled in 2004, notes the AP. (Read more Times of London stories.)

We use cookies. By Clicking "OK" or any content on this site, you agree to allow cookies to be placed. Read more in our privacy policy.
Get the news faster.
Tap to install our app.
X